Analüüs
Tunni eesmärgiks oli tutvustada hingedepäeva traditsioone. Eesmärgi saavutamiseks vaatasime lastesaatest katkendit hingedepäevast, vestlesime nähtust ja kuuldust. Lahendasime testi ning tutvustasin lastele Padleti keskkonda.
Eesmärk sai täidetud, lapsed kuulasid ja jälgisid huviga. Lastes tekitas elevust spinneriga rühmadesse jagamine. Rühmadesse jagamisel sattusid paaridesse lapsed, kellel koostöö alati ei õnnestu, aga seekord oli vastupidi, kõik paarilised tegid sõbralikult tööd. Lastele meeldis väga Padleti ja Flippity keskkond. Terve tund tegid lapsed õhinal tööd, tund sai märkamatult läbi. Veebitahvlile kirjutamine ja pildi lisamine jäi koduseks ülesandeks, sest me ei saanud arvutiklassi minna.
Kodune ülesanne jäi mitmel lapsel tegemata, sest neil polnud kodus arvutit. Nemad tegid seda järgmisel päeval õpetaja arvutis.
Tegelikud tegevused tunnis
1. Vaatasime lastesaate katkendit youtubest https://www.youtube.com/watch?v=68SqFjnfhNU&t=1s
Vestlesime nähtust ja kuuldust.
2. Kuulasime hingedepäeva kommetest https://soundcloud.com/user-794107035/hingedepaev
3. Jagasin lapsed paaridesse Flippity programmi abil
Lapsed lahendasid valikvastustega testi. Kontrollisime vastused.
4. Tutvustasin lastele Padleti keskkonda. Koduseks ülesandeks jäi veebitahvlile kirjutada hingedepäevast.
Iseseiseva töö kavandamine
Teema: HINGEDEPÄEV 3. klass
Eesmärk: tutvustada õpilastele hingedepäeva traditsioone.
Vahendid: lugemistekst, valikvastustega test, kuulamisülesanne https://soundcloud.com/user-794107035/hingedepaev, projektor, klassi facebooki leht, Padlet, LearningApps.
Õppemeetodid: teksti lugemine, kuulamine, jutustamine, testi lahendamine, paaristöö, video vaatamine, kirjutamine/trükkimine, joonistamine.
Hirmud: kõikidel lastel pole kodus arvutit ning seetõttu ei saa kodust ülesannet Padleti keskkonnas teha.
Test.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar